Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем при сутрешно палене на 147 1.6ТС

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем при сутрешно палене на 147 1.6ТС

    Моля, до помогнете със съвет относно проблема. Колата е нов внос и са смнени всички ремъци, ролки и масло на двигателя. На диагностика изчистиха и единствената грешка на бордкомпа, а именно светещ еърбег. Откакто стана студено, единствения начин да я запаля е да изфорсирам двг. и то след първото или второто завъртане на ключа. Колата пали, но губи веднага обороти. След изфорсирването нещата се оправят и като загрее оборотите залепват на малко под 1000. На празен ход мотора е старашно тих, направо не ми се вярва, че така работи 1.6ТС 120кс. и нямам обяснене за проблема при положение, че и на диагностиката не се установи нищо.

  • #2
    По-скоро диагностиката е куца. Обърни се към по-вещ диагностик.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      Не ми изписва никакви грешки на дисплея и след като запали колата работи много добре. Може ли да е от горивен филтър и качество на бензина?

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от vlady1sk Покажи съобщение
        Не ми изписва никакви грешки на дисплея и след като запали колата работи много добре. Може ли да е от горивен филтър и качество на бензина?
        Не.
        Fiat Punto 1.4GT 1996
        Hyundai Tucson 2.0 2007
        Renault Clio 1.5 2019

        Comment


        • #5
          смени си кабелите ,и свещите и си пляскай
          Има само две мнения по въпроса – грешното и моето!

          Comment


          • #6
            Закачете я на Multiecuscan и вижте дали има грешки(в категория engine).
            Не знам с какъв софтуер сте изчистили грешката за Airbag-a, но тя се намира в съвсем друг модул от управлението на колата и грешки по запалителната система и двигателя не се показват там където се показва грешката за въздушните възглавници.

            Може да пробваш и следното. Даваш на контакт (MAR) и чакаш около 90+ сек(без да палиш) после връщаш ключа и пак чакаш 90+ сек и после вече палиш колата нормално.

            Това май оказваше някакво влияние върху дросел клапата или педала на газта.
            Може да пробваш нищо не ти пречи
            Другия вариант е да оставиш колата без ток 1час ( махаш акумулатора) и същата процедура.

            Не гарантирам, че ще помогне, но не коства и никакво усилие.

            Успех колега!
            Alfa Romeo 147, 1.6 - 120hp (ГИ - Emer Frank Plus OBD)

            Comment


            • #7
              Естествено
              изчистената грешка с еърбега пак светна и използвах диагностика, за да ми провери и двигателя. Никакви грешки, само безизвестната U1706 и пак съм наникъде. Колата страшно трудно пали сутрин, дори и сега когато е +10.

              Comment


              • #8
                Свещите погледнахте ли ги в какво състояние са?

                Comment


                • #9
                  Ами само тях не съм, не един път запалена колта не губи повече обороти и работи равномерно.

                  Comment


                  • #10
                    Предвид описаните симптоми, възможно ли е да има проблем с бензиновата помпа?

                    Comment


                    • #11
                      ..и моята Alfa 147 1.6 ТС прави същите проблеми

                      Comment


                      • #12
                        Някакво развитие по проблема ?
                        Алфа Ромео 147 ТС 1.6 120 к.с. 2001г. "ГИ-Ловато"

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от vlady1sk Покажи съобщение
                          Предвид описаните симптоми, възможно ли е да има проблем с бензиновата помпа?
                          Трябва си четене на форума има седна много голяма тема "сутрин от втория път" или нещо такова. Там има дискутирано много от какво е проблема и как може да се излекува.
                          Като цяло колата ти отчита че има проблем със сместа на загрял двигател и това рефлектира на сутрешното палене.
                          А дали наистина има проблем и какъв е трябва не четене на грешките от компа а диагностика на и четене на параметрите на двигателя при работа.
                          156 1,8 ТS 99
                          Nissan Murano 2005

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от vlady1sk Покажи съобщение
                            Моля, до помогнете със съвет относно проблема. Колата е нов внос и са смнени всички ремъци, ролки и масло на двигателя. На диагностика изчистиха и единствената грешка на бордкомпа, а именно светещ еърбег. Откакто стана студено, единствения начин да я запаля е да изфорсирам двг. и то след първото или второто завъртане на ключа. Колата пали, но губи веднага обороти. След изфорсирването нещата се оправят и като загрее оборотите залепват на малко под 1000. На празен ход мотора е старашно тих, направо не ми се вярва, че така работи 1.6ТС 120кс. и нямам обяснене за проблема при положение, че и на диагностиката не се установи нищо.
                            80%-Дебитомер!?
                            EXX- Alfa Romeo 147 1.6ТС 120к.с-2001г. - Gray /147-105к.с-2009г. - Black/ 147-105к.с-2008г.-Brown
                            147-105к.с-2008г. - Brown/147-105к.с-2009г. - Red
                            NEW-Cruze 1.8 16v 144к.с-2014г./BMW 120d 177к.с

                            Comment

                            Working...
                            X