Моля, до помогнете със съвет относно проблема. Колата е нов внос и са смнени всички ремъци, ролки и масло на двигателя. На диагностика изчистиха и единствената грешка на бордкомпа, а именно светещ еърбег. Откакто стана студено, единствения начин да я запаля е да изфорсирам двг. и то след първото или второто завъртане на ключа. Колата пали, но губи веднага обороти. След изфорсирването нещата се оправят и като загрее оборотите залепват на малко под 1000. На празен ход мотора е старашно тих, направо не ми се вярва, че така работи 1.6ТС 120кс. и нямам обяснене за проблема при положение, че и на диагностиката не се установи нищо.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем при сутрешно палене на 147 1.6ТС
Collapse
X
-
По-скоро диагностиката е куца. Обърни се към по-вещ диагностик.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
-
Първоначално публикувано от vlady1sk Покажи съобщениеНе ми изписва никакви грешки на дисплея и след като запали колата работи много добре. Може ли да е от горивен филтър и качество на бензина?Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Comment
-
Закачете я на Multiecuscan и вижте дали има грешки(в категория engine).
Не знам с какъв софтуер сте изчистили грешката за Airbag-a, но тя се намира в съвсем друг модул от управлението на колата и грешки по запалителната система и двигателя не се показват там където се показва грешката за въздушните възглавници.
Може да пробваш и следното. Даваш на контакт (MAR) и чакаш около 90+ сек(без да палиш) после връщаш ключа и пак чакаш 90+ сек и после вече палиш колата нормално.
Това май оказваше някакво влияние върху дросел клапата или педала на газта.
Може да пробваш нищо не ти пречи
Другия вариант е да оставиш колата без ток 1час ( махаш акумулатора) и същата процедура.
Не гарантирам, че ще помогне, но не коства и никакво усилие.
Успех колега!Alfa Romeo 147, 1.6 - 120hp (ГИ - Emer Frank Plus OBD)
Comment
-
Първоначално публикувано от vlady1sk Покажи съобщениеПредвид описаните симптоми, възможно ли е да има проблем с бензиновата помпа?
Като цяло колата ти отчита че има проблем със сместа на загрял двигател и това рефлектира на сутрешното палене.
А дали наистина има проблем и какъв е трябва не четене на грешките от компа а диагностика на и четене на параметрите на двигателя при работа.156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
Comment
-
Първоначално публикувано от vlady1sk Покажи съобщениеМоля, до помогнете със съвет относно проблема. Колата е нов внос и са смнени всички ремъци, ролки и масло на двигателя. На диагностика изчистиха и единствената грешка на бордкомпа, а именно светещ еърбег. Откакто стана студено, единствения начин да я запаля е да изфорсирам двг. и то след първото или второто завъртане на ключа. Колата пали, но губи веднага обороти. След изфорсирването нещата се оправят и като загрее оборотите залепват на малко под 1000. На празен ход мотора е старашно тих, направо не ми се вярва, че така работи 1.6ТС 120кс. и нямам обяснене за проблема при положение, че и на диагностиката не се установи нищо.EXX- Alfa Romeo 147 1.6ТС 120к.с-2001г. - Gray /147-105к.с-2009г. - Black/ 147-105к.с-2008г.-Brown
147-105к.с-2008г. - Brown/147-105к.с-2009г. - Red
NEW-Cruze 1.8 16v 144к.с-2014г./BMW 120d 177к.с
Comment
Comment